2022. december 22. és 2023. január 6. között az állami foglalkoztatási szerv hatáskörében eljáró fővárosi és megyei kormányhivatalok járási (fővárosi kerületi) hivatalainak foglalkoztatási feladatokat ellátó szervezeti egységei (foglalkoztatási főosztály, foglalkoztatási osztály) a 369/2022. (IX. 29.) Korm. rendelet alapján igazgatási szünetet tartanak.
Az igazgatási szünet ideje alatt az ügyintézés a szünet ideje alatt is nyitva tartó kormányablakokban lehetséges, amelyek listája ezen a linken érhető el: Igazgatási szünetben nyitva tartó kormányablakok
Az álláskeresői nyilvántartásról, ellátásról, együttműködési kötelezettségről, hatósági bizonyítvány igényléséről, továbbá a munkaerőigény bejelentéséről, közérdekű munka végrehajtásáról részletesebb információt az alábbi tájékoztatók nyújtanak.
Kapcsolódó tartalmak:
- TÁJÉKOZTATÓ ÁLLÁSKERESŐKNEK AZ IGAZGATÁSI SZÜNET IDŐTARTAMA ALATTI ÜGYINTÉZÉS MENETÉRŐL
- TÁJÉKOZTATÓ UKRAJNÁBÓL 2022. FEBRUÁR 24—ÉN VAGY AZT KÖVETŐEN ÉRKEZŐ SZEMÉLYEKNEK AZ IGAZGATÁSI SZÜNET IDŐTARTAMA ALATTI ÜGYINTÉZÉS MENETÉRŐL
- TÁJÉKOZTATÓ FOGLALKOZTATÓKNAK AZ IGAZGATÁSI SZÜNET IDŐTARTAMA ALATTI ÜGYINTÉZÉS MENETÉRŐL
- TÁJÉKOZTATÓ AZ ÁLLÁSKERESŐ JOGAIRÓL ÉS KÖTELEZETTSÉGEIRŐL
- TÁJÉKOZTATÓ AZ ÜGYFELEK RÉSZÉRE A KÖZÉRDEKŰ MUNKA VÉGREHAJTÁSÁVAL KAPCSOLATBAN
- TÁJÉKOZTATÓ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉSRŐL ÉS ELEKTRONIKUS KAPCSOLATTARTÁSRÓL ÁLLÁSKERESŐ RÉSZÉRE