A projektmenedzsmentet a Vas Megyei, az Észak-Vasi és a Dél-Vasi Paktum esetében is a Vas Megyei Önkormányzat projektmenedzsere és pénzügyi vezetője alkotja.
A menedzsment biztosítja:
- a projekttevékenységek megvalósításának folyamatos nyomon követését, az eltérések, módosítások koordinálását,
- figyelemmel kíséri a projekt célok megvalósulását és gondoskodik a támogatás szabályos, Támogatási Szerződésnek megfelelő felhasználásáról,
- felel a projektben keletkezett teljesítések elszámolhatóságáért, illetve a Támogatási Szerződésnek való megfelelőségéért, biztosítja a szakmai egyeztetések lebonyolítását a Magyar Államkincstárral,
- előkészíti a szerződés-módosítási kérelmeket, és elkészíti, benyújtja az előrehaladási és pénzügyi jelentéseket,
- minden szükséges dokumentummal és projekt-információval ellátja a megvalósításban közreműködő szereplőket, amelyek szükségesek a projekt Támogatási Szerződés szerinti teljesítéséhez,
- kifizetési kérelmeket állít össze a beszámoló időszakára vonatkozóan,
- az EPTK felületre szabályosan felvezeti a Kifizetési Kérelem adatait, bizonylatait alátámasztó dokumentumokat, ellenőrzi azok elszámolhatósági kritériumoknak való megfelelését, hiányzó részeket, aláírásokat, ellenjegyzéseket pótoltatja.
Vas Megyei Foglalkoztatási Paktum
projektmenedzsere: Horváth Melinda
pénzügyi vezetője: Winkelbauer Katalin
Észak-Vasi és a Dél-Vasi Paktum
projektmenedzsere: dr. Stankovits György
pénzügyi vezetője: Horváth Andrea